محصول به سبد خرید اضافه شد
0
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

کارپوچینو ریاضی اول دبستان گاج

موجود
تعداد
%18
قیمت:
395000 تومان
تخفیف:
%18
قیمت:
323900 تومان
  • مشاوره رایگان
  • ارسال سریع و متنوع
  • پرداخت امن
  • ضمانت بازگشت کالا

معرفی کتاب کارپوچینو ریاضی اول دبستان

اگر شما هم یک پدر و مادر نگران برای کودک کلاس اولی تون هستید و دنبال یک کتاب کار ریاضی مناسب می گردید، باید بهتون بگم انتخاب خوبی کردید. چون این کتاب توسط نویسنده خوبی ، خانم نادره معدنی نوشته شده همچنین انتشارات گاج نیز قبلا امتحانش رو پس داده . البته که به نظر من این کتاب یکی از بهترین کتاب ها برای یک کودک هست. حالا خودتون کم کم بیشتر باهاش اشنا میشید.

نمونه صفحه از کتاب

کتاب کار کارپوچینو ریاضی اول دبستان ، یکی از پرفروش ترین کتاب کار های ریاضی اول دبستان است. زیرا طوری طراحی شده است که سطح کتاب برای همه دانش اموزان مناسب باشد.

در این کتاب با 25 بخش درسی به اموزش مطالب مختلف درس ریاضی می پردازد، در هر بخش تمرین ها در قالب های متفاوت مانند وصل کردنی ، رنگ امیزی و اعداد ، شمارش و الگو نویسی و… مطالب ریاضی را اموزش می دهد. همچنین وجود طراحی های جذاب ، صفحه نگاری همراه با نقاشی های کارتونی و رنگ امیزی در کنار اموزش باعث می شود کودک به اموختن علاقه مند شود.

و البته در پایان هر 5 بخش ، بخش مروری اورده شده است تا مباحث بخش های گدشته مرور شده و دانش اموز به جمع بندی عمومی از درس برسد.

فرزند شما نیاز به اموزش مفرح دارد تا به درس خواندن و به خصوص به درس ریاضی علاقه مند شود و این کتاب با وجود صفحه بندی های رنگارنگ ،کودکانه و کارتونی این امکان را فراهم می کند.

وجود سوالات در قالب های مختلف رنگ امیزی ، وصل کردنی ، شمارش کن و بکش و.. کودک را از اموزش خسته نمی کند.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارپوچینو ریاضی اول دبستان گاج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط با انتخاب شما

شاید این محصول را هم بپسندید

رفتن به بالای صفحه

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم ویتامین بوک می باشد.