محصول به سبد خرید اضافه شد
0
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

کتاب جامع نهم EQ گاج

موجود
تعداد
%18
قیمت:
680000 تومان
تخفیف:
%18
قیمت:
557600 تومان
  • مشاوره رایگان
  • ارسال سریع و متنوع
  • پرداخت امن
  • ضمانت بازگشت کالا

معرفی کتاب جامع نهم EQ گاج

می بینم که امسال داری سال آخر مقطع متوسطه اول رو طی میکنی و آماده میشی تا به مقطع جدید وارد بشی. دوست داری یک همراه بهت معرفی کنم تا با پایه خیلی محکم وارد مقطع جدید بشی؟ همه درس هارو هم با هم جلو ببری و خیالت از بیست گرفتن راحت بشه؟

البته یادمون نره که مؤلفای باتجربه ای که EQ های جامع هفتم و هشتم گاج هم از شاهکار هاشون هست مثل سعید ابراهیمی، لیلا علی نژاد، علی اکبر طالبی، فاطمه حسینی، سعید قدردان این کتاب رو طراحی کردن.

فهرست زیر را با دقت ببین:

کتاب جامع نهم EQ گاج که شامل دروس ریاضی، علوم، فارسی، عربی، انگلیسی است با وجود درسنامه های کامل، سوالات فراوان در هر فصل و وجود پاسخ ها به زبان ساده و روان یکی از انتخاب های خوب برای طی کردن سال نهم است.

فصل اول به درس ریاضی اختصاص دارد که شامل 8 فصل است و در هر فصل تعدادی درسنامه وجود دارد. در ابتدای هر درسنامه به توضیح مطالب جدید و حل مثال و نمونه مسائل می پردازد و سپس با سوالات خودت حل کن آموزش را در ذهت تثبیت می کند.
در فصل دوم که درس علوم با 15 فصل وجود دارد، در هر فصل ابتدا با درسنامه به بیان خلاصه درس و تشریح آزمایش ها، یادآوری، نکته و حل مثال و مسائل متفاوت می پردازد. اما در بخش سوالات، سوالاتی مانند کامل کنید، پاسخ دهید، تعریف کنید و… وجود دارد.
فصل سوم درس عربی را با 10 درس مطابق کتاب پوشش می دهد و اما در هر درس معنی کلمه به کلمه واژگان و متن درس، قواعد، جدول صرف فعل های ماضی و تمرینات درس وجود دارد. در آخر نیز سوالات امتحانی هر درس دانش آموز را برای امتحانات آماده می کند.
درس فارسی با 17 درس در فصل چهارم نیز گنجانده شده است. هر درس تاریخ ادبیات، واژگان، معنی و مفهوم درس، دانش زبانی و سوالات امتحانی بخش های واژگان، درک مطلب، دانش زبانی و ادبی به طور مجزا آورده شده است.
6 درس زبان انگلیسی در فصل پنجم بیان شده است. آموزش حروف زبان انگلیسی، کلمات جدید درس، عبارت و جمله های مهم، نکته های مهم درس، مکالمه متن و سوالات امتحانی متنوع را نیز همراه دارد.
یکی از ویژگی های مهم این کتاب، وجود سوالات تستی پس از سوالات تشریحی است که برای دانش آموزان علاقه مند گزینه مناسبی است.
پاسخنامه تشریحی کاملی در اخر هر فصل وجود دارد که با بیان ساده و روان به پاسخ دادن به سوالات تشریحی و تستی می پردازد.
کتاب جامع این امکان را فراهم می کند تا بتوان 5 کتاب درسی را به همراه سوالات تألیفی و امتحانی متعدد و متنوع را در هر مکان همراه داشت.
شما عزیزان می توانید نمونه صفحات این کتاب را به صورت رایگان از بالای همین صفحه دانلود بفرمائید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب جامع نهم EQ گاج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط با انتخاب شما

شاید این محصول را هم بپسندید

رفتن به بالای صفحه

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم ویتامین بوک می باشد.