محصول به سبد خرید اضافه شد
0
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز

موجود
تعداد
%17
قیمت:
322000 تومان
تخفیف:
%17
قیمت:
267260 تومان
  • مشاوره رایگان
  • ارسال سریع و متنوع
  • پرداخت امن
  • ضمانت بازگشت کالا

معرفی کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز

پیشرفت در درس ریاضی علاوه بر تمرین زیاد به آموزش پایه ای و ماهرانه نیز بستگی دارد. کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز به صورت حرفه ای به آموزش ریاضی می پردازد و با تصاویر و مسائل مورد علاقه کودکان، کودک را به درس ریاضی علاقه مند می کند.

این نتیجه خوب، حاصل تلاش های مؤلفان عزیز آقای اکبر کشفی و خانم اکرم راستین هست.

فهرست زیر را با دقت ببینید:

کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز، کتابی بسیار مفید و کامل برای درس ریاضی است و جز کتاب های محبوب برای تمرین درس ریاضی است که در برخی مدارس نیز استفاده می شود. زیرا که با سطح درسی کتاب متناسب است.

کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز از 8 فصل درسی مطابق کتاب درسی تشکیل شده که ابتدای هر فصل با ارائه درسنامه خلاصه و مفید به توضیح مبحث جدید می پردازد. سپس در بخش تمرین ها با سوالات متنوع و متفاوت مطالب را در ذهن دانش آموز تثبیت می کند و در حین حل تمرین در صورت لزوم نکات مربوط به درس را یادآور می شود.

و در آخر فصل با بخش های مرور و خودارزیابی از دانش آموز تقاضا دارد که یادگیری خود را از فصل قبل محک بزند. سپس با جدول های ارزشیابی این توانایی را در کودک تقویت می کند که خود، بتواند به نقاط قوت و ضعف را در فصل گذشته ارزیابی کند.

با وجود درسنامه خلاصه اول هر درس، مطلب آموزش داده شده در مدرسه یادآوری می شود و همچنین در صورت نیاز، نکات مهم در حین حل تمرین به دانش آموز آموزش داده می شود.
در این کتاب سوالات در سطوح مختلف از آسان تا دشوار وجود دارد و البته برای دانش آموزان مستعد بخش هایی با عنوان سوال های ویژه وجود دارد که به سطوح بالاتر از کتاب درسی می پردازد.
شما عزیزان می توانید نمونه صفحات این کتاب را به صورت رایگان از بالای همین صفحه دانلود بفرمائید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط با انتخاب شما

شاید این محصول را هم بپسندید

رفتن به بالای صفحه

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم ویتامین بوک می باشد.