محصول به سبد خرید اضافه شد
0
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

کارپوچینو ریاضی پنجم دبستان گاج

موجود
تعداد
%18
قیمت:
395000 تومان
تخفیف:
%18
قیمت:
323900 تومان
  • مشاوره رایگان
  • ارسال سریع و متنوع
  • پرداخت امن
  • ضمانت بازگشت کالا

معرفی کتاب کارپوچینو ریاضی پنجم دبستان

کتاب کارپوچینو ریاضی پنجم دبستان، برای بچه های کتابخوان یکی از کتاب های مورد علاقه شان است چون هم وضعیت درسی بهتری پیدا می کنند و هم با وجود طراحی ها و طرح مسائل به روش های جالب از یادگیری خسته نمی شوند.

این اتفاق و علاقه مندی می تواند به دلیل نویسندگانی پر ذوقی باشند که خوشان از اموزش به کودکان لذت می برند مانند سرکار خانم شیما زهره وند، اکرم نژاد فلاح، نرجس تیمناک که تجربه چاپ کتاب کمک درسی در حوزه کودک را نیز دارند.

نمونه صفحه از کتاب

کتاب کار کارپوچینو ریاضی پنجم دبستان، یکی از پرفروش ترین کتاب کار های ریاضی پنجم دبستان است. زیرا طوری طراحی شده است که سطح کتاب برای همه دانش اموزان مناسب باشد.

کتاب کارپوچینو ریاضی پنجم دبستان گاج مانند دیگر پایه های آن از 192 صفحه تشکیل شده که طبق موضوعات درس ریاضی طبقه بندی شده است. در هر فصل ابتدا درس با یک درسنامه کاربردی و سپس با تمارین متفاوت مانند با هم تمرین کنیم، حل جدول، حل مسئله، الگویابی و… به انتها می رسد.

و در آخر کتاب پاسخنامه تشریحی برای تمام سوالات فصل وجود دارد. و همچنین آزمون های استاندارد و آزمون های شبیه سازی شده نوبت اول و دوم دانش آموزان را برای امتحانات آماده سازی می کند.

سوالات طبقه بندی شده از آسان به دشوار وجود دارد. همچنین برای دانش آموزان علاقه مند به تسلط بیشتر، سوالات چهارگزینه ای، تیمز، کانگورو  اورده شده است.
وجود سوالات و طراحی خلاقانه در کتاب باعث بیانی نو در اموزش مباحث ریاضیات شده است. زیرا که دانش آموز نسل جدید را نیز علاقه مند به درس خواندن می کند.
شما عزیزان می توانید نمونه صفحات این کتاب را به صورت رایگان از بالای همین صفحه دانلود بفرمائید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارپوچینو ریاضی پنجم دبستان گاج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید این محصول را هم بپسندید

رفتن به بالای صفحه

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم ویتامین بوک می باشد.